Повернення товару
Повернення товару неналежної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару в умовах: товар не був у експлуатації; збережені всі пломби і ярлики; цілісність комплекту і упаковки не порушена; Збереження гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату; продукт не входять до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежена рішенням Кабінету міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Обмін або повернення грошових коштів за товар неналежної якості протягом гарантійного терміну
Обмін товару або повернення коштів здійснюється безпосередньо імпортером ТМ Paladii ® за адресою: м. Бровари, вул. Січових Стрільців, 2 (колишня Щолківська).
У разі несправності виробу наші клієнти (ті клієнті, які купували у нас) звертаються безпосередньо до нас.
УВАГА! У разі купівлі продукції ТМ Paladii ® у наших партнерів, слід звертатися безпосередньо до продавця. Наприклад: «Олді», «Нова Лінія», «Епіцентр» та інші магазини.
Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливе за таких умов:
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту порушена.
Терміни гарантійного обслуговування:
- замки для міжкімнатних дверей під циліндр - 3 роки;
- замки для міжкімнатних дверей з фіксацією - 3 роки;
- засувки для міжкімнатних дверей-3 роки;
- ручки на РОЗЕТ - 3 роки;
- декоративні накладки- 3 роки;
- петлі (універсальні та знімні) - 1 рік.
Виробник має право зняти з себе гарантійні зобов'язання в разі, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
Доставка товарів здійснюється за рахунок виробника за допомогою транспортних компаній.